Ing. Tereza Pidrmanová

Bakalářská práce

Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)

The Themation of the Promotion of Choosen Product (Company)
Anotace:
Práce se zabývá problematikou tematizací marketingových komunikátů v praxi. Zadáním práce je projektový návrh tematizace promotion vybraného podniku, konkrétně společnosti Red Bull. Teoretickým východiskem je koncept marketingového mixu (který je pro tuto práci analyticky/projektovým základem) a koncept nástrojů marketingového komunikačního mixu. Práce podává rozbor tematizací marketingových komunikátů …více
Abstract:
The bachelor's thesis is about issue of thematisation in marketing practice. The task is project proposal of thematisation promotion of selected company, specifically Red Bull. Theoretical resource is a concept of the marketing mix (which is for this bachelor's thesis analytically/project basis) and the concept of tools of marketing communication mix. The work analyzes the thematization as metaphors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní