Tematizace promotion vybraného produktu (podniku) – Ing. Tereza Pidrmanová
Ing. Tereza Pidrmanová
Bachelor's thesis
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
The Themation of the Promotion of Choosen Product (Company)
Abstract:
Práce se zabývá problematikou tematizací marketingových komunikátů v praxi. Zadáním práce je projektový návrh tematizace promotion vybraného podniku, konkrétně společnosti Red Bull. Teoretickým východiskem je koncept marketingového mixu (který je pro tuto práci analyticky/projektovým základem) a koncept nástrojů marketingového komunikačního mixu. Práce podává rozbor tematizací marketingových komunikátů …moreAbstract:
The bachelor's thesis is about issue of thematisation in marketing practice. The task is project proposal of thematisation promotion of selected company, specifically Red Bull. Theoretical resource is a concept of the marketing mix (which is for this bachelor's thesis analytically/project basis) and the concept of tools of marketing communication mix. The work analyzes the thematization as metaphors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qc56z/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová