Ing. Tereza Pidrmanová

Bachelor's thesis

Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)

The Themation of the Promotion of Choosen Product (Company)
Abstract:
Práce se zabývá problematikou tematizací marketingových komunikátů v praxi. Zadáním práce je projektový návrh tematizace promotion vybraného podniku, konkrétně společnosti Red Bull. Teoretickým východiskem je koncept marketingového mixu (který je pro tuto práci analyticky/projektovým základem) a koncept nástrojů marketingového komunikačního mixu. Práce podává rozbor tematizací marketingových komunikátů …more
Abstract:
The bachelor's thesis is about issue of thematisation in marketing practice. The task is project proposal of thematisation promotion of selected company, specifically Red Bull. Theoretical resource is a concept of the marketing mix (which is for this bachelor's thesis analytically/project basis) and the concept of tools of marketing communication mix. The work analyzes the thematization as metaphors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní