Nadja Montereale

Master's thesis

Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females

Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females in the German Market
Anotácia:
The German decorative cosmetics industry includes cosmetics for the face, lips, eyes, nails, and natural cosmetics. With lockdowns, mask mandates, mandatory home office and online schooling, the multibillion-dollar industry suffered financial losses as a result of Covid-19 in 2020. The cosmetics business is concerned about future consumer intentions and behavior because of the reduction in consumption …viac
Abstract:
The German decorative cosmetics industry includes cosmetics for the face, lips, eyes, nails, and natural cosmetics. With lockdowns, mask mandates, mandatory home office and online schooling, the multibillion-dollar industry suffered financial losses as a result of Covid-19 in 2020. The cosmetics business is concerned about future consumer intentions and behavior because of the reduction in consumption …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86984

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Práce na příbuzné téma