Návrh obchodní strategie na trhu tříděného uhlí – Václav Daněk
Václav Daněk
Bakalářská práce
Návrh obchodní strategie na trhu tříděného uhlí
The Proposal of Business Strategy on the Assorted Coal Market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou trhu tříděného uhlí a koksu v České republice a navrhuje novou obchodní strategii pro maloobchodní prodej v Moravskoslezském kraji. Součástí práce je marketingový výzkum, týkající se zákazníků uhelného skladu, jehož výstupem jsou data o jejich preferencích. Výstupem práce je soubor návrhů, které mají zvýšit konkurenceschopnost společnosti na trhu tříděného paliva.Abstract:
The thesis includes the analysis of assorted coal and coke market and proposes a new business strategy for retail distribution in region Moravia-Silesia. One part of the thesis deals with the marketing research which is related to costumers of the coal storage and to data of their preferences. The output of this work is a collection of suggestions, which should increase the competitive strength of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Skopal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANĚK, Václav. \textit{Návrh obchodní strategie na trhu tříděného uhlí}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/b7ye66/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Milan Závodník -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová -
Analýza business development strategie a její vliv na cenu akcií
Jan ZEMAN -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Analýza vybrané obchodní strategie na komoditním trhu
Jan Borcovan