Václav Daněk

Bakalářská práce

Návrh obchodní strategie na trhu tříděného uhlí

The Proposal of Business Strategy on the Assorted Coal Market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou trhu tříděného uhlí a koksu v České republice a navrhuje novou obchodní strategii pro maloobchodní prodej v Moravskoslezském kraji. Součástí práce je marketingový výzkum, týkající se zákazníků uhelného skladu, jehož výstupem jsou data o jejich preferencích. Výstupem práce je soubor návrhů, které mají zvýšit konkurenceschopnost společnosti na trhu tříděného paliva.
Abstract:
The thesis includes the analysis of assorted coal and coke market and proposes a new business strategy for retail distribution in region Moravia-Silesia. One part of the thesis deals with the marketing research which is related to costumers of the coal storage and to data of their preferences. The output of this work is a collection of suggestions, which should increase the competitive strength of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petr Skopal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod