Bc. Tomáš Kocian

Master's thesis

Sponzoring a jeho základní typologie

Sponsorship and his basic typology
Anotácia:
V diplomové práci se zabývám sponzoringem a jeho typologií. Teoretická část je zaměřena na sponzoring v marketingové komunikaci a dále pak na sportovní sponzoring. Praktická část se zaměřuje na Hervis 1/2 Maraton a jeho partnery. Cílem práce je zhodnotit výsledky výzkumu a navrhnout řešení.
Abstract:
The thesis deals with sponsorship and its typologies. The theoretical part is focused on sponsorship in marketing communications and then on sports sponsorship. The practical part is focused on Hervis Half Marathon and its partners. The aim of the thesis is to evaluate research findings and to propose solutions.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication