Bc. Martina Šilhánová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace pro fundraising vybraného charitativního projektu

Marketing Communication for Fundraising of a Selected Charity Project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pro fundraising neziskových organizací k zajištění jejich aktivit. V teoretické části se věnuje obecnému popisu fundraisingu a jeho místu v marketingu neziskových organizací, dále pak stručně historii charity a vzniku neziskového sektoru v ČR a současnému postavení neziskových organizací v ČR. Dále se věnuje jednotlivým nástrojům marketingového …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication for fundraising non-profit organizations to ensure their activities. In the theoretical part, he deals with the general description of fundraising and his position in the marketing of non-profit organizations, briefly with the history of charity and the emergence of the non-profit sector in the Czech Republic and the current position of non-profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní