Bc. Nikola Jirsová

Master's thesis

Rozbor image vybrané značky

Image Analysis of a Selected Brand
Abstract:
Tato práce se snaží, na základě teoretických poznatků, analyzovat image vybrané značky. Tou je světoznámá Coca-Cola. Teoretická část definuje základní pojmy, jimiž jsou právě image a její budování, značka a její hodnota, a neméně důležitý public relations, protože komunikace má na utvoření pozitivní image obrovský vliv. Aplikační část se pak do větší míry zabývá konkrétně značkou Coca-Cola, popisuje …more
Abstract:
This thesis seeks, on the basis of theoretical knowledge to analyze the image of the selected brand. The most famous is the Coca-Cola. The theoretical section defines the basic concepts, which are just the image and its construction, and its brand value, and equally important, public relations, because communication is the formation of positive image of the huge influence. The application part is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní