Bc. Nikola Jirsová

Diplomová práce

Rozbor image vybrané značky

Image Analysis of a Selected Brand
Anotace:
Tato práce se snaží, na základě teoretických poznatků, analyzovat image vybrané značky. Tou je světoznámá Coca-Cola. Teoretická část definuje základní pojmy, jimiž jsou právě image a její budování, značka a její hodnota, a neméně důležitý public relations, protože komunikace má na utvoření pozitivní image obrovský vliv. Aplikační část se pak do větší míry zabývá konkrétně značkou Coca-Cola, popisuje …více
Abstract:
This thesis seeks, on the basis of theoretical knowledge to analyze the image of the selected brand. The most famous is the Coca-Cola. The theoretical section defines the basic concepts, which are just the image and its construction, and its brand value, and equally important, public relations, because communication is the formation of positive image of the huge influence. The application part is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní