Bc. Nikola Jirsová
Master's thesis
Rozbor image vybrané značky
Image Analysis of a Selected Brand
Abstract:
Tato práce se snaží, na základě teoretických poznatků, analyzovat image vybrané značky. Tou je světoznámá Coca-Cola. Teoretická část definuje základní pojmy, jimiž jsou právě image a její budování, značka a její hodnota, a neméně důležitý public relations, protože komunikace má na utvoření pozitivní image obrovský vliv. Aplikační část se pak do větší míry zabývá konkrétně značkou Coca-Cola, popisuje …moreAbstract:
This thesis seeks, on the basis of theoretical knowledge to analyze the image of the selected brand. The most famous is the Coca-Cola. The theoretical section defines the basic concepts, which are just the image and its construction, and its brand value, and equally important, public relations, because communication is the formation of positive image of the huge influence. The application part is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wrisp/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Evaluation of startup public support in the Czech Republic and Israel
Martin Svatoň -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory
Jiří Karpíšek