Bc. Nikola Jirsová
Master's thesis
Rozbor image vybrané značky
Image Analysis of a Selected Brand
Anotácia:
Tato práce se snaží, na základě teoretických poznatků, analyzovat image vybrané značky. Tou je světoznámá Coca-Cola. Teoretická část definuje základní pojmy, jimiž jsou právě image a její budování, značka a její hodnota, a neméně důležitý public relations, protože komunikace má na utvoření pozitivní image obrovský vliv. Aplikační část se pak do větší míry zabývá konkrétně značkou Coca-Cola, popisuje …viacAbstract:
This thesis seeks, on the basis of theoretical knowledge to analyze the image of the selected brand. The most famous is the Coca-Cola. The theoretical section defines the basic concepts, which are just the image and its construction, and its brand value, and equally important, public relations, because communication is the formation of positive image of the huge influence. The application part is to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wrisp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Evaluation of startup public support in the Czech Republic and Israel
Martin Svatoň -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti
Kateřina Macháčková -
The Auchi Kingdom and her relations with two external powers, the Nupe and British: 1800-1960
Suleiman Yakubu