Vplyv značky na konkurencieschopnosť firmy v cestovnom ruchu – Renata Nelly Hefjuk
Renata Nelly Hefjuk
Bachelor's thesis
Vplyv značky na konkurencieschopnosť firmy v cestovnom ruchu
Anotácia:
Cieľom tejto práce je zanalyzovať vplyv konkurencieschopnosti nami vybraného podniku a následne navrhnúť odporúčania pre posilnenie konkurencieschopnosti hotela. V rámci teoretickej časti si predstavíme miesto a úlohu značky a konkurencieshcopnosti vcestovnom ruchu, analyzujeme si konkurencieschopnosť hotelových zariadení. V praktickej časti si analyzujeme vplyv značky na konkurencieschopnosť …viacAbstract:
The aim of this work is to analyze the impact of the competitiveness of our chosen company and then propose recommendations for strengthening the competitiveness of the hotel. In the theoretical part, we introduce the place and role of the brand and competitiveness in tourism, we analyze the competitiveness of hotel facilities. In the practical part we analyze the influence of the brand on the competitiveness …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/b8emr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Management hotelníctví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Hefjuk, R.
11. 4. 2019
Soubory
Mrkvová, K.
12. 5. 2019