Bc. Denisa Mirkovičová
Master's thesis
Brand Marketing
Brand Marketing
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingového plánu na rok 2021 pro značku Dermalogica. Hlavní cíl bude naplněn prostřednictvím dílčích cílů, kterými je analýza konkurence značky a vymezení a stanovení zákaznického profilu s využitím dotazníkového šetření. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska týkající se především hlavních marketingových pojmů, které jsou dále využity v praktické …moreAbstract:
The main purpose of this diploma thesis is to propose a marketing plan for 2021 for the brand Dermalogica. The objective would be fulfilled though particular sub-objectives including analysis of the brand's competitors and definition and determination of the consumer profiles through a questionnaire survey. In the first part of the thesis, relevant theoretical background from the field of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights