Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie – Bc. Martina NEUWIRTHOVÁ
Bc. Martina NEUWIRTHOVÁ
Diplomová práce
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Upper Secondary School Students' Strategies of Learning for Biology Classes
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie se zabývá analýzou současného stavu využívání učebních strategií středoškolskými žáky. Cílem této práce je zjistit, jaké strategie používají žáci středních škol při studiu biologie, jaké edukační zdroje preferují a jakým způsobem jejich učení probíhá. Dále se práce zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohou …víceAbstract:
This diploma thesis, entitled Upper Secondary School Students' Strategies of Learning for Biology Classes, analyses the current state of the use of learning strategies by secondary school students. The aim of this thesis is to find out what strategies are used by secondary school students in the study of biology, what educational resources they prefer and how their learning takes place. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUWIRTHOVÁ, Martina. Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Pedagogika pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Učení se z kulturní diverzity na pracovišti
Petr Špůrek -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Učení se pravidel pro rozpoznávání řeči z nerozpoznaných promluv v dialogovém systému
Klára Kufová -
Strategie učení z textu
Blanka Skybová -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Strategie učení z textu
Alena Stoklásková -
Strategie učení z textu
Lada Klimešová