David KUČÁK
Master's thesis
Školní úspěšnost žáků se sociálním znevýhodněním
School successfulness of socially disadvantaged pupils
Abstract:
Název diplomové práce je ?Školní úspěšnost žáků se sociálním znevýhodněním?. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována podstatě sociálního znevýhodnění, jeho příčinám a terminologii v této oblasti. Dále se zabývá identifikací sociálně znevýhodněných žáků, problematikou školní úspěšnosti z obecného hlediska a vzděláváním žáků se sociálním znevýhodněním. Cílem …moreAbstract:
The title of the graduation thesis is ?School successfulness of socially disadvantaged pupils?. The thesis consists of two parts ? theoretical and practical. Theoretical part focuses on substance of social disadvantage, its causes and terminology of this area. It also deals with identification of socially disadvantaged pupils, problems of school successfulness from general point of view and education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2008
Accessible from:: 16. 12. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2009
- Supervisor: Mgr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČÁK, David. Školní úspěšnost žáků se sociálním znevýhodněním. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.12.2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / tělesná výchova - matematika
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Integrované vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v Horním Benešově
Martina Chamrádová -
Připravenost budoucích učitelů na vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Lenka Žáková