Karolína TOBIÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Management hra v Unity enginu
Management game in Unity Engine
Anotace:
Práce popisuje vývoj management hry s tematikou zahradnické firmy ve fiktivním magickém světě. Pro tvorbu hry byl použit herní engine Unity. Implementace je v programovacím jazyce C#. Grafické prvky hry byly vytvořeny v editoru Pixelart. Zvukové efekty byly vygenerovány v editoru SFXR. Hudba je nahraná a upravena v programu Audacity. V práci se zabývám návrhem a vývojem hry. Práce je zakončena uživatelskou …víceAbstract:
This thesis describes the development of a management game with the theme of a gardening company in a fictional magical world. The Unity game engine was used for the development of this game. The implementation is in C#. The graphical elements of the game were created in Pixelart. The sound effects were generated in SFXR. The music was recorded and edited in Audacity. In this thesis I am involved in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOBIÁŠOVÁ, Karolína. Management hra v Unity enginu. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - specializace Programování a vývoj software
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategického plánu firmy pomocí strategické válečné hry
David Hrma -
Tvorba metodického manuálu na uspořádání turnajů ve sportovních hrách
Jiří Tuza -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vytvoření hry pomocí Unity
Vladimír Neckář -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android
Martin Patočka
Název
Vložil
Vloženo
Práva