Mgr. Monika Tannenbergerová, DiS.

Disertační práce

Inkluze v základní škole: Vývoj a ověřování evaluačního nástroje

Inclusion in Primary School: Development and verification of the Tool for School Evaluation
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá spravedlností a jejím logickým vyústěním do konceptu inkluzivního vzdělávání. Ústředním cílem práce je vývoj a ověření evaluačního nástroje do základních škol v České republice v oblasti inkluze. V první kapitole jsou shrnuta teoretická východiska. Pro přehlednost a zevrubnost představujeme východiska filozofická, historicko-pedagogická, právní a ekonomická. V …více
Abstract:
In the thesis we deal with the fairness and its logical connection with inclusive education, for which we attempt to develop an evaluation tool for Primary schools in the Czech Republic. The main aim of the thesis is the development and verification of this evaluation tool.The main theoretical points are summarized in the first chapter of the thesis. To grasp the theoretical part lucidly, we focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
  • Oponent: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D., doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta