Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace – Tereza ŠTENGLOVÁ
Tereza ŠTENGLOVÁ
Master's thesis
Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace
Evaluation in art education as a positive motivation
Abstract:
1. Seznámit se s problematikou hodnocení ve výuce, a to z hlediska pedagogiky i psychologie, především pak s problematikou hodnocení v soudobé výtvarné výchově. 2. Vymezit termíny jako hodnocení, kritéria hodnocení, pozitivní a negativní motivace, interpretace dětského výtvarného projevu, kresba jako nástroj poznání dítěte. 3. Obeznámit se také s tematikou interpretace dětské kresby v psychologii. …moreAbstract:
1. To get acquainted with the issue of evaluation in teaching, both in terms of pedagogy and psychology, especially with the issue of evaluation in contemporary art education. 2. Define terms such as evaluation, evaluation criteria, positive and negative motivation, interpretation of children's artistic expression, drawing as a tool of cognition of the child. 3. To get acquainted with the topic of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTENGLOVÁ, Tereza. Hodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivace . Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Kateřina Šálková -
Vývoj dětské kresby a její možnosti v diagnostice
Zuzana THONOVÁ -
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ INTERPRETACE DĚTSKÝCH TEREZÍNSKÝCH KRESEB Z HLEDISKA PEDAGOGICKÉ PRÁCE FRIEDL DICKER-BRANDEISOVÉ V TEREZÍNĚ V LETECH 1943-44
Ivona IVICOVÁ -
Dětské interpretace zdraví a nemoci u dětí předškolního věku
Lucie Lesňáková -
Dětské interpretace fenoménu život u předškolních dětí
Romana Pantůčková -
Inovativní výtvarná výchova v MŠ
Kateřina Křížová -
KreKra - výtvarná kreativní krabice mezioborových nápadů
Barbora VLNOVÁ