Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě – Ing. Petr Mareš
Ing. Petr Mareš
Bakalářská práce
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Internet advertising and its ever-rising significance in the modern world
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámení se základními principy internetového marketingu v současném digitálním světě. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto velmi rychle rostoucího trendu. Hledám zde odpovědi na konkrétní otázky vyplývající z dosavadního vývoje internetového marketingu. V této práci kladu důraz na internetovou reklamu zaměřenou na výkon. Zároveň uvádím příklady využití online …víceAbstract:
The objective of this Bachelor’s work is to familiarize with the fundamental principles of internet marketing in today’s world. The work should give the readers the understanding of this fast evolving trend. In the work I search for answers to concrete questions resulting from the existing progression of internet marketing. I also look to place emphasis on internet advertising focused on its efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w25p5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová