Bc. Lucie Langerová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu

Marketing Mix of the Tourist Destination
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Marketingového mixu vybrané destinace cestovního ruchu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy, související s tématem této práce. Patří se především cestovní ruch jako takový, funkce cestovních kanceláří a agentur, a marketingový mix. V praktické části je představena řešená destinace, i s turistickými atraktivitami, které nabízí. Je použito dotazníků …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of chosen tourist destination. In the theoretical part there are characterized the terms related to the topic of this work. These are mainly tourism as such, the function of travel agencies, and marketing mix. The practical part is introduced solved destination, with tourist attractions it offers. It used questionnaires to obtain information for comparison mastimpressions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace