Pneumatická reaktivní stabilizace vozidel – Ing. Jan Hurtečák
Ing. Jan Hurtečák
Disertační práce
Pneumatická reaktivní stabilizace vozidel
The Pneumatic Reactive Stabilization of Vehicles
Anotace:
Tato disertační práce popisuje nový a originální způsob stabilizace vozidel jako alternativu nebo nadstavbu pro stávající stabilizaci pomocí ESP. Obsahuje shrnutí vlastností současných stabilizačních systémů a jejich výhody a nevýhody. Dále je popsán návrh pneumatické reaktivní stabilizace, která využívá stlačený vzduch k získání potřebné korekční síly, která umožní zachování zamýšlené trajektorie …víceAbstract:
This thesis describes a new and original way of car stabilization as an alternative or support for the common ESP stabilization method. It summarizes the properties of present car stabilization systems and their advantages and disadvantages. Then the pneumatic stabilization method is described, which uses compressed air to trigger the necessary reacting forces that are applied to a vehicle in case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jaromír Volf, DrSc.
- Oponent: Radomír Adamovský, DrSc., prof. Ing., Ladislav Ševčík, externi, Vladislav Singule, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Energetika / Energetika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh uložení vnitřní tlakové nádoby na kapalný vodík
Vít LASKOŠ -
Výpočet uzlu plášť – hrdlo tlakové nádoby připojené na procesní potrubí
Marek Ondráček -
Návrh odlučovače a filtru pro sekundární zdroj tlakového vzduchu
Richard Seidler -
Návrh a realizácia systému distribúcie stlačeného vzduchu na čistenie optických senzorov experimentálneho vozidla
Marek Gužík -
Optimalizace návrhu zdroje stlačeného vzduchu pro pneumatický mechanismus
Lukáš Důbrava -
Návrh velikosti zdroje stlačeného vzduchu
Marek Směja -
Možnosti snížení spotřeby stlačeného vzduchu při tlakovém čištění výrobků
Petr Holiš -
Strategie udržitelnosti společnosti Tyrolean Jets & Services
Ondřej Chobot
Název
Vložil
Vloženo
Práva