Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů – Ing. Kateřina LANGEROVÁ
Ing. Kateřina LANGEROVÁ
Bachelor's thesis
Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Self-evaluation in pedagogical activity of beginning and expert teachers
Abstract:
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní …moreAbstract:
Every teacher reflects on their pedagogical activity and looks for ways how to improve it. These reflections are called self-evaluation. The aim of this work is to find out if there are any similarities and differences of teacher self-evaluation during teacher career path. The theoretical part contains general description of pedagogical activity, teacher self-evaluation with the emphasis on its methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2006
Accessible from:: 13. 6. 2006
Identifier:
4234
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGEROVÁ, Kateřina. \textit{Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Univerzitní institut. 2006. Available from: https://theses.cz/id/b9b5hh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGEROVÁ, Kateřina. Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 06. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Specialization in pedagogy
Theses on a related topic
-
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková -
Profesní spokojenost učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Tereza PECHOVÁ -
Adaptační proces učitelů I. stupně základní školy v počátku profesní dráhy
Veronika BARTÁLOVÁ -
Další vzdělávání a vybrané salutoprotektivní faktory v profesní dráze učitelů
Karolína PUSTĚJOVSKÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Sebereflexe pedagoga volného času
Michaela Leskovcová -
Metody reflexe a sebereflexe učitelů na prvním stupni základních škol
Veronika PINĎÁKOVÁ -
Sebereflexe začínajícího pedagogického pracovníka
Iveta Kulihová