Ing. Kateřina LANGEROVÁ

Bachelor's thesis

Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Self-evaluation in pedagogical activity of beginning and expert teachers
Abstract:
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní …more
Abstract:
Every teacher reflects on their pedagogical activity and looks for ways how to improve it. These reflections are called self-evaluation. The aim of this work is to find out if there are any similarities and differences of teacher self-evaluation during teacher career path. The theoretical part contains general description of pedagogical activity, teacher self-evaluation with the emphasis on its methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2006
Accessible from:: 13. 6. 2006
Identifier: 4234

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2006
  • Supervisor: Mgr. Barbara Ernest

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANGEROVÁ, Kateřina. Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 06. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.