Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů – Ing. Kateřina LANGEROVÁ
Ing. Kateřina LANGEROVÁ
Bakalářská práce
Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Self-evaluation in pedagogical activity of beginning and expert teachers
Anotace:
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní …víceAbstract:
Every teacher reflects on their pedagogical activity and looks for ways how to improve it. These reflections are called self-evaluation. The aim of this work is to find out if there are any similarities and differences of teacher self-evaluation during teacher career path. The theoretical part contains general description of pedagogical activity, teacher self-evaluation with the emphasis on its methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2006
Zveřejnit od: 13. 6. 2006
Identifikátor:
4234
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGEROVÁ, Kateřina. Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 06. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková -
Profesní spokojenost učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Tereza PECHOVÁ -
Adaptační proces učitelů I. stupně základní školy v počátku profesní dráhy
Veronika BARTÁLOVÁ -
Další vzdělávání a vybrané salutoprotektivní faktory v profesní dráze učitelů
Karolína PUSTĚJOVSKÁ -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Sebereflexe pedagoga volného času
Michaela Leskovcová -
Metody reflexe a sebereflexe učitelů na prvním stupni základních škol
Veronika PINĎÁKOVÁ -
Sebereflexe začínajícího pedagogického pracovníka
Iveta Kulihová