Ing. Kateřina LANGEROVÁ

Bakalářská práce

Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Self-evaluation in pedagogical activity of beginning and expert teachers
Anotace:
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní …více
Abstract:
Every teacher reflects on their pedagogical activity and looks for ways how to improve it. These reflections are called self-evaluation. The aim of this work is to find out if there are any similarities and differences of teacher self-evaluation during teacher career path. The theoretical part contains general description of pedagogical activity, teacher self-evaluation with the emphasis on its methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2006
Zveřejnit od: 13. 6. 2006
Identifikátor: 4234

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Barbara Ernest

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGEROVÁ, Kateřina. Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 06. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Univerzitní institut

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro střední školy