Bc. Kristýna Šedá

Master's thesis

Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market

Communication mix proposal for a company entering the e-market
Abstract:
Cílem diplomová práce je zpracování komunikačního mixu pro internetový obchod, který bude nabízet chovatelské potřeby. V teoretické části autorka věnuje hlavní pozornost teorii internetového marketingu a komunikačního mixu. V analytické části autorka předkládá marketingovou situační analýzu. V návrhové části je zpracován návrh komunikačního mixu.
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to elaborate on the communication mix for an online store, which will offer pet supplies. In the theoretical part, the author focuses on the theory of Internet marketing and a communication mix. In the analytical part the author deals with marketing situational analysis. The proposal part features a developed communication mix design.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting