Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market – Bc. Kristýna Šedá
Bc. Kristýna Šedá
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market
Communication mix proposal for a company entering the e-market
Abstract:
Cílem diplomová práce je zpracování komunikačního mixu pro internetový obchod, který bude nabízet chovatelské potřeby. V teoretické části autorka věnuje hlavní pozornost teorii internetového marketingu a komunikačního mixu. V analytické části autorka předkládá marketingovou situační analýzu. V návrhové části je zpracován návrh komunikačního mixu.Abstract:
The aim of the diploma thesis is to elaborate on the communication mix for an online store, which will offer pet supplies. In the theoretical part, the author focuses on the theory of Internet marketing and a communication mix. In the analytical part the author deals with marketing situational analysis. The proposal part features a developed communication mix design.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/am3e2/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková