Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě – Bc. Kamila Surová
Bc. Kamila Surová
Bakalářská práce
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Analysis of Low-cost Airlines in Air Transport
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem nízkonákladového cestování v letecké dopravě. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s úrovní poskytovaných služeb a identifikovat preference cestovatelů zaměřených na nízkonákladový cestovní ruch. Výsledkem bakalářské práce je komplexní srovnání nabídky služeb vybraných leteckých společností a doporučení pro nízkonákladového dopravce. Teoretická část vychází …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of low-cost travel in air transport. The aim of the work is to determine customer satisfaction with the level of services provided and to identify the preferences of travelers focused on low-cost tourism. The result of the bachelor's thesis is a comprehensive comparison of the services offered by selected airlines and recommendations for low-cost carriers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zz93l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Janík
- Oponent: Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUROVÁ, Kamila. \textit{Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě} Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/b9dy9z/. [cit. 2024-04-18].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Práce na příbuzné téma
-
The fundamental analysis of low-cost airline industry with reference to the selected companies
Tamara Harutyunyan -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
Jana Boháčková -
Analýza přítomnosti low-cost dopravců na letištích v ČR a SR v kontextu konkurence blízkých letišť
Simona Kaderková -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ