Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3 – Mgr. Andrej PSOTA
Mgr. Andrej PSOTA
absolventská práce studenta CŽV
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Use of Python in programming Lego Mindstorms EV3
Abstract:
In the introductory part of the thesis, I briefly describe the development of LEGO Mindstorms robotics kits. I point out the intention of using these kits in the teaching process. I focused on the LEGO Mindstorms EV3 version 45544 kit, which I currently use for educational purposes. I describe the basic components of the kit, including sensors, and present some ideas for a robot construction. I describe …víceAbstract:
V úvodnej časti práce stručne popisujem vývoj stavebníc LEGO Mindstorms. Popisujem hlavný význam využívania stavebníc vo vyučovacom procese. Zameral som sa na stavebnicu LEGO Mindstorms EV3 verzie 45544, s ktorou mám praktické skúsenosti v procese vzdelávania. Popisujem základné komponenty stavebnice vrátane senzorov. Uvádzam niekoľko námetov na konštrukciu robota. Popisujem operačné systémy, s ktorými …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PSOTA, Andrej. Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia