Marketingová komunikace v developerských projektech: Analýza přístupů využívaných v praxi – Michal Ševčík
Michal Ševčík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v developerských projektech: Analýza přístupů využívaných v praxi
Marketing communication in development projects: Analysis of approaches used in practise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace u developerských projektů, a to konkrétně tím, jaké přístupy a nástroje aktuálně společnosti na tomto trhu využívají. Cílem práce je analýza a návrh marketingové komunikace pro developerské společnosti se zaměřením na jednotlivé nástroje. V teoretické části se definují pojmy, které souvisejí s marketingem, marketingovou komunikací …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication in development projects, specifically what approaches and tools are currently used by companies in this market. The aim of the thesis is to analyse and design marketing communication for property development companies, focusing on individual tools. The theoretical part defines concepts related to marketing, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová