BcA. Petr MIŠÁK

Master's thesis

1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film

1. Theoretical Part: 3D character Animation in Computer Games 2. Practical Part: Cycles - 3D Animated Short
Abstract:
Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.
Abstract:
This work will look into surprisingly wide field of character 3D animation in computer games, uncover several not so obvious technical dificulties and sulutions and will serve as a basic guide in the topic of 3D animation in relation to computer games.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIŠÁK, Petr. 1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Animation