1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film – BcA. Petr MIŠÁK
BcA. Petr MIŠÁK
Master's thesis
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
1. Theoretical Part: 3D character Animation in Computer Games 2. Practical Part: Cycles - 3D Animated Short
Abstract:
Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.Abstract:
This work will look into surprisingly wide field of character 3D animation in computer games, uncover several not so obvious technical dificulties and sulutions and will serve as a basic guide in the topic of 3D animation in relation to computer games.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIŠÁK, Petr. \textit{1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/b9sr2z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIŠÁK, Petr. 1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Animation
Theses on a related topic
-
Kombinování stop motion a jiných animačních technik
Yana Kulyk -
Animační techniky ve výtvarné výchově
Zuzana ALTMANOVÁ -
Motion capture jako nástroj 3D animace
Radoslav Byrtus -
Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách
Ekaterina Bessonova -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl