Content Analysis and Development Design for Digital Magazine – Anna Veselá
Anna Veselá
Master's thesis
Content Analysis and Development Design for Digital Magazine
Analýza obsahu a návrh rozvoje pro digitální magazín
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost s obsahem digitálního magazínu BezHladovění.cz a odhalit možné komplikace, které omezují čtenářský prožitek. Autorka se věnuje jednotlivým článkům, ilustrativním obrázkům a video obsahu. Primární zkoumanou skupinou respondentů jsou čtenáři BezHladovění.cz a sekundární skupina je zastoupena lidmi se zájmem o zdravý životní styl. Pro co nejlepší porozumění …viacAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to determine satisfaction with the content of the digital magazine BezHladovění.cz and to reveal possible complications that hinder the reading experience. The author focuses on individual articles, illustrative images and video content. The primary research group of respondents are readers of BezHladovění.cz and the secondary group is represented by people interested …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedúci: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
Antonín Šrámek -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Klaudia Daňková -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková -
Podnikatelský plán pro vitamínový orodispergovatelný film
Hanh Vyšohlídová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco