Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace – Kateřina Strejc
Kateřina Strejc
Bachelor's thesis
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nově nastupujícím trendem sociálních sítí, influencer marke-ting, jako novým nástrojem marketingové komunikace. V teoretické části se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace pro sociální sítě, stručný popis nových trendů v komunikačních nástrojích a popisuje základní stanoviska.Abstract:
The bachelor thesis deals with the emerging trend of social networks, influencer marke-ting, as a new tool of marketing communication. The focus of the theoretical part is on marketing communication tools for social networks, a brief description of new trends in communication tools and describes basic opinions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STREJC, Kateřina. \textit{Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/b9uo1v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Strejc, Kateřina. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Nikola Vargová -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Ondřej PLOCH -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Iveta VRZALOVÁ -
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.
Tereza Ševčíková