Kateřina Strejc

Bachelor's thesis

Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace

Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nově nastupujícím trendem sociálních sítí, influencer marke-ting, jako novým nástrojem marketingové komunikace. V teoretické části se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace pro sociální sítě, stručný popis nových trendů v komunikačních nástrojích a popisuje základní stanoviska.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the emerging trend of social networks, influencer marke-ting, as a new tool of marketing communication. The focus of the theoretical part is on marketing communication tools for social networks, a brief description of new trends in communication tools and describes basic opinions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Strejc, Kateřina. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe