Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace – Kateřina Strejc
Kateřina Strejc
Bachelor's thesis
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá nově nastupujícím trendem sociálních sítí, influencer marke-ting, jako novým nástrojem marketingové komunikace. V teoretické části se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace pro sociální sítě, stručný popis nových trendů v komunikačních nástrojích a popisuje základní stanoviska.Abstract:
The bachelor thesis deals with the emerging trend of social networks, influencer marke-ting, as a new tool of marketing communication. The focus of the theoretical part is on marketing communication tools for social networks, a brief description of new trends in communication tools and describes basic opinions.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strejc, Kateřina. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Nikola Vargová -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Ondřej PLOCH -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Iveta VRZALOVÁ -
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.
Tereza Ševčíková