Pracovní listy Technologie oboru vzdělávání potravinářské práce – Bc. Bohdana Sedláková
Bc. Bohdana Sedláková
Diplomová práce
Pracovní listy Technologie oboru vzdělávání potravinářské práce
Worksheets technology education food work
Anotace:
Anotace: Diplomová práce je zaměřená na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretickou část tvoří problematika lehkého mentálního postižení, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program. Empirickou část tvoří charakteristika podpůrného materiálu, kazuistika informantů, práce a ověření podpůrného materiálu v praxi.Abstract:
Annotation: The thesis is focused on the education of pupils with special educational needs. The theoretical part consists of the issue of light mental disability, the education of pupils with special educational needs, the Framework educational program, the School's educational program. The empirical part consists of the characteristics of the support material, casuistry informantů, work and verification …víceKlíčová slova
Klíčová slova Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami lehké mentální postižení Rámcový vzdělávací program Školní vzdělávací program podpůrný výukový materiál. Keywords Pupils with special educational needs light mental disability the Framework educational program the School's educational program support the teaching material.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tswyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA