Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin – Jaroslav NOVÁK
Jaroslav NOVÁK
Bakalářská práce
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Males as a target group for internet food sale
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is males as a target group for internet food sale. The objective of the thesis is to assess the behaviour of the shopping men and their attitude to online shopping. The theoretical part focuses on the area of the consumer behaviour, shopping behaviour, electronic shops and internet selling which are characterized there. The practical part contents a collection of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Jaroslav. \textit{Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin} Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ba1ek4/. [cit. 2024-04-23].
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Jaroslav. Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce zboží při prodeji přes elektronické obchody
Jiří Routner -
Portálové řešení a informační systém pro elektronické obchody
Radek Rozkošný -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Funkcionalita elektronického obchodu Alza.cz a její srovnání s obchody Czech Computer a Mironet
Michal Kočí -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
Vendula Janků -
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
Veronika KROUPOVÁ -
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Roman Pražský
Název
Vložil
Vloženo
Práva