Sára Szmeková

Bakalářská práce

Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace

Mobile branded applications on the example of a specific application
Anotace:
Cílem práce bylo především zjistit, proč se konkrétní značková aplikace potýká s negativním hodnocením, jak ji udělat úspěšnou jak v očích uživatelů, tak z pohledu marketingových cílů firmy a jakou roli v tom hraje její mezinárodní působnost. Byla zkoumána také obecná prezentace anonymizované společnosti a její značky, produktu a k němu přidružené mobilní aplikace v digitálním prostředí prostřednictvím …více
Abstract:
The thesis investigates why a specific anonymised branded mobile application in the B2B model receives negative customer feedback. What follows discusses how it might be redesigned to be more effective for users and the company's marketing goals. Additionally, another focus is on the role the company's international presence plays in it. The B2B Elements of Value, the product's NPS, and the app's Key …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Kubálek
  • Oponent: Karel Poplstein

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88923