Sára Szmeková

Bachelor's thesis

Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace

Mobile branded applications on the example of a specific application
Abstract:
Cílem práce bylo především zjistit, proč se konkrétní značková aplikace potýká s negativním hodnocením, jak ji udělat úspěšnou jak v očích uživatelů, tak z pohledu marketingových cílů firmy a jakou roli v tom hraje její mezinárodní působnost. Byla zkoumána také obecná prezentace anonymizované společnosti a její značky, produktu a k němu přidružené mobilní aplikace v digitálním prostředí prostřednictvím …more
Abstract:
The thesis investigates why a specific anonymised branded mobile application in the B2B model receives negative customer feedback. What follows discusses how it might be redesigned to be more effective for users and the company's marketing goals. Additionally, another focus is on the role the company's international presence plays in it. The B2B Elements of Value, the product's NPS, and the app's Key …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Tomáš Kubálek
  • Reader: Karel Poplstein

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88923