Vývojové aspekty sociální kognice u dětí předškolního věku – Jan APPELTAUER
Jan APPELTAUER
Bachelor's thesis
Vývojové aspekty sociální kognice u dětí předškolního věku
Developmental aspects of social cognition in children of preschool age
Abstract:
Období předškolního věku je zásadním obdobím v životě jedince. V tomto období dochází k rozvoji exekutivních a sociálních funkcí vlivem začátku docházky do mateřské školy. V souvislosti s rozvojem těchto funkcí můžeme pozorovat mnoho komplexních a dynamických změn struktur a funkcí lidského mozku. Mezi tyto změny patří například nárůst šedé a bílé hmoty mozkové a rozvoj neurálních sítí. Tato práce …moreAbstract:
The preschool period is a crucial time in the life of an individual. In this period, the development of executive and social functions occurs due to the beginning of preschool attendance. In connection with the development of these functions, we can observe many complex and dynamic changes in the structures and functions of the human brain. These changes include, for example, an increase in the grey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Nilius, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
APPELTAUER, Jan. Vývojové aspekty sociální kognice u dětí předškolního věku. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology