Bc. Martin Steinbrucker

Diplomová práce

Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky

Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management
Anotace:
Tato práce s názvem „Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky“ se zabývá představením druhů, způsobů a forem výzkumu prostředí. Představuje druhy, vlastnosti a specifika jednotlivých prostředí, které autor pojmenovává jako vnější – makroprostředí, vnější – mikroprostředí a vnitřní prostředí. Názorně je v práci vidět propojení teoretických znalostí v oblasti řízení vztahů …více
Abstract:
This Diploma thesis, entitled "Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management" deals with the introduction of species, ways and forms of research environment. Represents the types of the characteristics and the specifics of each environment, which the author names as the outer of macro-environment, outer of microenvironment and the internal environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní