Jak dávají asistenti klientů s PAS smysl situacím, které přináší asistence – Lukáš Tomeš
Lukáš Tomeš
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Jak dávají asistenti klientů s PAS smysl situacím, které přináší asistence
Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá asistenty u lidí s postižením autistického spektra a jejich zvládání složitých situací, které přináší asistence. Dále se práce zabývá tím, jaký smysl těmto složitým situacím asistenti dávají. Práce se snaží objasnit, zdali je možné ve způsobech, jimiž asistenti dodávají smysl některým asistencím, rozeznat principy popsané v teoriích řešení kognitivní disonance. Práce …víceAbstract:
This graduation thesis deals with assistants by people with autistic spectrum disabilities and their coping with difficult situations that the assistance brings. Furthermore, the thesis deals with the meaning of these complicated situations by assistants. The thesis tries to clarify whether the principles described in theories of cognitive dissonance can be discerned in the ways in which assistants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/eejbl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2019
- Vedoucí: Mgr. Anna Klimešová
- Oponent: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média a jejich vliv na náš postoj k riziku
Matěj Šrámek -
Sociální vztahy mezi dětmi ve výchovných ústavech
Iva Schottlová -
Zkušenost osob s fyzickým postižením s osobní asistencí
Kamila Boženková -
Specifika práce osobního asistenta pro efektivní rozvoj dítěte s autismem
Irena Světelská -
Činnost asistentů pedagoga u žáků s autismem v mateřské škole
Anežka BEZDĚKOVÁ -
Vzdělávání žáka s Dětským autismem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Barbora VOHRALÍKOVÁ