Lukáš Tomeš

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Jak dávají asistenti klientů s PAS smysl situacím, které přináší asistence

Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá asistenty u lidí s postižením autistického spektra a jejich zvládání složitých situací, které přináší asistence. Dále se práce zabývá tím, jaký smysl těmto složitým situacím asistenti dávají. Práce se snaží objasnit, zdali je možné ve způsobech, jimiž asistenti dodávají smysl některým asistencím, rozeznat principy popsané v teoriích řešení kognitivní disonance. Práce …více
Abstract:
This graduation thesis deals with assistants by people with autistic spectrum disabilities and their coping with difficult situations that the assistance brings. Furthermore, the thesis deals with the meaning of these complicated situations by assistants. The thesis tries to clarify whether the principles described in theories of cognitive dissonance can be discerned in the ways in which assistants …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 10. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Anna Klimešová
  • Oponent: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie