Fotografie jako prostor sociálního diskurzu – Bc. Jana Dvořáčková, Ph.D.
Bc. Jana Dvořáčková, Ph.D.
Bakalářská práce
Fotografie jako prostor sociálního diskurzu
Photography as a Space of Social Discourse
Anotace:
O soucasne zapadni spolecnosti se nekdy hovori jako o civilizaci obrazu - nase vedeni o svete je mnohem vice vysledkem pusobeni obrazu, nez jakekoli neprostredkovane zkusenosti nebo pisma. Vyfotografovano nebo jinak obrazove zachyceno je uz takrka vse a tyto obrazy sveta putují prostednictvím globalizovaných medii napric zemekouli, prostupuji nasi kazdodenni zkusenost. Hlavním problemovým okruhem, …víceAbstract:
Contemporary Western culture is sometimes called the civilization of images. Our knowledge of the world is influenced far more by the various images of the world, than it is by the result of some unmediated experience or the written texts. Almost everything has been already photographed or filmed, and these images of the world are, due to the globalized media, moving round the world with enormous speed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b07wc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Visualizing Colonial Myth: Revisiting iconic Philippine photographs in the early history of The National Geographic Magazine
Angelie Marilla -
1. Teoretická část:\nl{}Abstraktní fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Zeitgeist\nl{}b) volný výstavní soubor: Abstraktní fotografie
Matej CHRENKA -
Thomas Demand: Manipulation of Photography and Semiotics
Yu-Cheng Lin -
Fotografie a text
Petra VILTOVÁ -
Fotografie jako prostředek manipulace
Radek HLOCH