Bc. Martin Šmálek

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Research methods of customer’s content, identification their needs, requirements, anticipations
Anotace:
Tématem bakalářské práce je výzkum současného způsobu komunikace dodavatele elektřiny se zákazníky. Provedený výzkum je zaměřen na identifikaci oblastí nespokojenosti zákazníků se současným způsobem komunikace a úrovní obsluhy. Součástí výzkumu je zjišťování názorů zákazníků s použitím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků výzkumu jsou navrhovány změny ve způsobu obsluhy zákazníků, …více
Abstract:
The topic of this bachelor is research the current method of communication with customers of electricity suppliers. The research is focused on identifying areas of customer dissatisfaction with the current way of communication and service levels. The research survey on customer feedback using a questionnaire. Based on the results of research are proposed changes in the way of customer service, leading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní