Mgr. Tereza Langová
Bachelor's thesis
Kázeňské problémy v primárním školství
Disciplinary problems at primary education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou kázeňských problémů v primárním školství. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy. V praktické části jsou pomocí dotazníků zjišťovány nejčastější kázeňské problémy z pohledu učitelů.Abstract:
Bachelor thesis deals with disciplinary problems in primary education. In the theoretical part are discussed the basic concepts. The practical part is frequently measured using questionnaires disciplinary problems from the perspective of teachers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a17ob/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2010
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Theses on a related topic
-
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Kázeňské problémy na prvním stupni ZŠ z pohledu učitele
Marta Nejmanová -
Vybrané aktuální kázeňské problémy na 2. stupni základní školy
Eva Matyášová -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková -
Vzdělávání žáků cizinců z odlišného kulturního prostředí a s jinými životními podmínkami v českém primárním školství v Mostě
Veronika ŠLEHOFER -
Environmentální výchova v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků v primárním školství
Simona Tichá -
Vzdělávání žáků z odlišného kulturního prostředí a s jinými životními podmínkami v českém primárním školství v Ústeckém kraji
Tereza KOSKUBOVÁ -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard