Postavení privátní značky obchodního řetězce – Zdeněk BLAŽEK
Zdeněk BLAŽEK
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on a market position of a private label. The main aim of this thesis is to determine how customers perceive the market position of a Tesco's private label. It also describes brands in general and it presents the problematics of private labels specifically. In Addition, it examines the market position of the Tesco Store on the Czech market. To achieve the aim there is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŽEK, Zdeněk. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum zákazníků obchodní firmy
Martina Šmikmátorová -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Huy Hoang Pham -
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Šárka Smékalová -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová -
Marketingový výzkum nových obchodních příležitostí s vybranými neželeznými kovy
Lucie Vašicová
Názov
Vložil
Vložené
Práva