Štěpán Guňa
Diplomová práce
Možnosti Unreal Enginu 4
Possibilities of Unreal Engine 4
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifickými možnostmi herního enginu Unreal Engine 4 a jeho využití při vytváření aplikací zaměřených na vizualizaci a simulaci chování objektů reálného světa. V práci jsou popisovány možnosti a techniky použité při implementaci projektů pro realistickou vizualizaci a konkrétní možnosti Unreal Engine 4 pro řešení zadaných problémů. Textová podoba práce je rozdělena do …víceAbstract:
This master thesis deals with the specific possibilities of the Unreal Engine 4 and its usage in creating of applications focused on visualizing and simulating the behavior of real world objects. The master thesis describes the possibilities and techniques used in the implementation of projects for realistic visualization and the specific possibilities of Unreal Engine 4 for solving the submitted problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Programová podpora výuky předmětu Počítačová grafika\nl{}
Kamil STOKLÁSKA -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II
Petr Kamenický