Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity – Zdeňka Volšová
Zdeňka Volšová
Diplomová práce
Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity
Analysis of Change in Corporate Identity
Anotace:
Tato práce analyzuje změnu korporátní identity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je zanalyzovat celý projekt pomocí pěti vybraných modelů projektového managementu. Teoretická část nejdříve vysvětluje pojem projekt, jeho kritéria, cíle a životní cyklus. Dále se zabývá pojmem projektový management a pěti vybranými metodikami, které jsou v této práci využity. Konec teoretické části je věnován …víceAbstract:
This thesis will analyse the change of corporate identity in SKODA AUTO a.s. The aim is to evaluate the entire project, and applying the five selected models of project management. The teoretical part will primarily discuss the following terminologies: project, criteria, goals and lifetime cycle. It will also analyse the project management and five selected methods which were utilized in this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Felipe Martínez
- Oponent: Petra Mackeová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48613
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh modelu propojení nástrojů projektového managementu a designu služeb : případová studie v univerzitní knihovně
Zuzana Kunová -
Aplikace modelů systémové dynamiky v projektovém managementu
Alžběta Dočekalová -
Zhodnocení vyspělosti systému projektového managementu v organizaci
Jana ŠOFFROVÁ -
Zhodnocení vyspělosti systému projektového managementu v organizaci
Michaela HRONKOVÁ -
Zhodnocení vyspělosti systému projektového managementu v organizaci
Darya CHARNYSHOVA -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analýza projektového managementu ve společnosti Mesa Parts s.r.o
Marian Hornych -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ