Pavla Odstrčilová

Bakalářská práce

British Advertisement in the Great War and Interwar Period

British Advertisement in the Great War and Interwar Period
Abstract:
Práce se zabývá reklamním průmyslem ve Velké Británii v období 1. světové války (Velké války) a v meziválečném období. Charakterizuje technologický pokrok období, stejně tak jako další jevy, které nejvíce ovlivnily reklamní průmysl, jako byl proces rekrutování a branná povinnost. Analýza plakátů se snaží prokázat vliv období na reklamní průmysl a vystopovat hlavní tendence použité v reklamě.
Abstract:
The work focuses on the British advertisement in the Great War and interwar period. It characterizes the technological progress of the era as well as other features that influenced the advertising most, such as the recruiting process and conscription. The analysis of posters attempts to prove the influence of the era on the advertising industry and trace the main trends used in the advertising.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Vít, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Odstrčilová, Pavla. British Advertisement in the Great War and Interwar Period. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi