BcA. Barbora JELÍNKOVÁ

Master's thesis

BTL propagace kosmetické řady

BTL promotion of cosmetic line
Abstract:
Chci poukázat na důležitost kreativní stránky podlinkové komunikace. Při své práci se zaměřuji na materiály k podpoře prodeje. Přicházím s řešením propagace spjaté s uvedením nové řady All Soft, profesionální vlasové kosmetiky Redken.
Abstract:
I would like to show the importance of bellow the line communication. I focused on materials of support sales in my work. I come with a solution of promotion associated with the introduction of the new series All Soft Redken professional hair care products.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: ak.malíř Pavel Beneš

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JELÍNKOVÁ, Barbora. BTL propagace kosmetické řady. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Art and Design

Master programme / field:
Fine Art / Applied Art - specialization Visual Design