HYDRAULICKÉ OVLÁDÁNÍ ZMĚNY ZATÍŽENÍ NÁPRAVY U EXPERIMENTÁLNÍHO VOZIDLA – Jan Kopáč
Jan Kopáč
Bakalářská práce
HYDRAULICKÉ OVLÁDÁNÍ ZMĚNY ZATÍŽENÍ NÁPRAVY U EXPERIMENTÁLNÍHO VOZIDLA
Hydraulic control of axle load variation in experimental vehicle
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je zajistit plynulou změnu přítlačné síly na jednotlivá kola experimentálního vozidla pomocí hydraulických válců s přídavnými koly a sledovat změnu adhezní síly mezi kolem experimentálního vozidla a vozovkou. V teoretické části jsem shrnul problematiku zavěšení kol u osobních automobilů. Jejich druhy, základní výhody či nevýhody a použití. V hlavní části popisuji svůj …víceAbstract:
The subject of my bachelor's thesis is to ensure a smooth change of the pressing force on the individual wheels of the experimental vehicle using hydraulic cylinders with additional wheels and to monitor the change of the adhesive force between the wheel of the experimental vehicle and the road. In the theoretical part, I summarized the issue of wheel suspension in passenger cars. Their types, basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivo Šefčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopáč, Jan. HYDRAULICKÉ OVLÁDÁNÍ ZMĚNY ZATÍŽENÍ NÁPRAVY U EXPERIMENTÁLNÍHO VOZIDLA. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla